« РЕЛАКСАЦІЯ »
Сядьте
зручно, закрийте очі.
Розслабте обличчя, руки, плечі, тіло.
Тіло важчає. Ви почуваєте
себе добре і
спокійно.Ми потрапляємо в
країну Здоровۥя. Роздивіться навколо: які
там фарби,звуки. Уявіть собі
людей, які там живуть. Роздивіться їхні
обличчя. Чим вони займаються? Чи хотілося б
вам жити в
цій країні? Подякуйте країні
Здоровۥя.
Поступово повертаємося в
клас. Відкрили очі. Посміхнулися.
РЕЛАКСАЦІЯ « ДЯКУЮ ТОБІ »
Учні стають у коло.
Перший учень дякує якомусь однокласникові за те, чого він (вона) їх навчив(ла)
на цьому уроці. Кожен наступний обирає того, кого ще не називали, щоб до кінця
вправи всі по черзі отримали подяку. Першому учню дякує вчитель. Насамкінець
гравці дякують оплесками одне одному за колективну роботу.
РЕЛАКСАЦІЯ «
СИЛЬНІ ДУХОМ »
Учні
повторюють слова за вчителем: « Я сильна, вольова, смілива людина. Я знаю, як
діяти в надзвичайній ситуації. Мій дім — моя фортеця, і в ньому я в безпеці. У
мене все добре! »
Узятись
за руки і разом сказати: «Не той пропав, хто в біду попав, а той пропав, хто
духом занепав».
« ОЗДОРОВЧА ВПРАВА »
Очі
заплющені, тіло розслаблене, дихання
повільне.Учитель спокійним приємним
голосом промовляє слова, а
діти повторюють їх «
про себе »:
« Кожну
клітинку мого організму заповнює
любов і спокій ».Мій
організм бадьорий, свіжий,
вевелий, працездатний.
Я
бажаю здоровۥя моїй сімۥї .
Я
бажаю здоровۥя всім мешканцям
мого села.
Я
бажаю здоровۥя моїй шкільній
сімۥї.
Я
бажаю здоровۥя нашій планеті.
Нехай
усі будуть щасливі! »
« РЕЛАКСАЦІЯ »
Сядьте
зручно.Розслабтеся.Закрийте очі. Уявіть, що навколо
багато людей, усі вони
різні. Кожен розповідає про
свою унікальність.Ти розумієш, що
ти – неповторний, у тебе, як і
в інших, багато гарних
якостей. Ти посміхаєшся собі, бо
любиш себе; посміхаєшся всім
людям, які оточують тебе. Посилаєш їм
свою любов. Повертаємось на
урок. Відкриємо очі. З посмішкою
та любовۥю дивимося на весь
світ.
РУХАНКА « РУБАННЯ ДРОВ »
Ми багато сиділи, спробуємо активно відпочити, будемо «
рубати дрова ».Стати так, щоб нікому
не заважати. Уявити собі, що
ви рубаєте дрова. Показати, яка колода, яку
потрібно розрубати. Покласти її
на пеньок і
піднімати « сокиру » високо над
голово.Щоразу, коли опускаєте «
сокиру », голосно вигукуйте: « Хе!».
Через хвилину скажіть: скільки колод « розрубали »?
-
Що ви зараз відчуваєте? Який настрій?
РУХАНКА «
ЛЕБЕДИНА ШИЯ »
Шийний остеохондроз – причина головного
болю, запаморочення. Перед
вправами зробити 2 – 3 вдихи –
видихи.
-
« Гілочки » - підняти
повільно руки вгору, зімкнути в
замок, добре потягнутися.
Опустити повільно руки
вгору, зімкнути в замок, добре потягнутися. Опустити повільно
руки вниз. Поліпшується кровообіг
у хребті.
-
« Так,ні, ай –я- я- яй »- так- голова вниз, назад; ні –
вбоки;ай – я- я-яй- від плеча до
плеча. 5 – 6 р.
-
Рухи корби –
голова вправо, до плеча, повільно дугою
вгору від плеча, вниз
до грудей, потім підборіддям вперед
і вгору. Так само вліво.
-
Пишемо носом або
підборіддям - цифри, букви, можна малювати
предмети, писати добрі слова: я
здоровий, я терплячий, я врівноважений…
-
Загойдалася
голова- повільно вліво, вправо
й подивитися прямо
перед собою.
Здоровۥя
вам!
РУХАНКА « ДОЩ У ЛІСІ »
Діти сидять , кисті
рук ( долонями вниз ) лежать на колінах.
-
Подув вітер ( легкі
рухи руками ).
-
Похолодало (
Потирають долоні рук ).
-
Зашаруділо листя (
клацання пальцями біля
вух ).
-
Дощ
посилюється ( інтенсивно плескають
долонями по колінах ).
Далі
повторюють рухи у
зворотньому порядку повільніше:
-
Вітер став ущухати
( терти долоні ).
-
Листя менше шарудить ( поважне клацання
пальцями біля вух ).
-
Стало тепліше ( легкі
рухи рук перед
обличчям ).
-
Дощ
зменшується ( поважно плескають долонями по колінах ).
-
На землю падають
лише окремі краплі
дощу ( рідкі оплески
долонями ).
-
Сонце ( руки догори ).
РУХАНКА « АВСТРАЛІЙСЬКИЙ ДОЩ »
Усі
стають у коло. Ведучий
показує рух, усі повторюють його, поступово приєднуючись
один
до одного.
-
Піднімається вітер
( потираємо руки ).
-
Падають перші
краплини дощу ( клацання пальцями ).
-
Почалася
справжня злива ( плескаємо долонями
по стегнах ).
-
Злива
перетворилася на бурю (
топаємо ).
-
Ось буря стихає
( плескаємо долонями по
стегнах ).
-
Закінчується дощ,
падають останні краплі
( клацання пальцями).
-
Шумить тільки
вітер ( потираємо долоні ).
-
Австралійський
дощ, падають останні краплі
( клацання пальцями ).
-
Шумить тільки вітер
( потираємо долоні ).
-
Австралійський
дощ скінчився.
-
Сонце ( усі разом
піднімають руки вгору).
« РУХАНКА »
-
На галявині вогнище,
-
Полумۥя стелиться
низько – низько ( присісти ),
-
Далі вогнище розгоряється ( піднятися ),
-
І полумۥя
коливається ( показати руками ).
-
Ми взяли водичку
прямо із кринички
( нахилитися ),
-
Полили, загребли ( імітувати руками ),
-
Із галявини пішли
( крокувати ).
РУХАНКА « ЗМІЯ »
Учитель.
Однією з найнебезпечніших для людини ситуацій є укус отруйної змії. Зараз ми
перетворимося на таку змію, але кусатиме вона не людей а свій хвіст.
Учні
стають у шеренгу один за одним і кладуть руки на плечі того, хто стоїть
попереду. Перший у шерензі — голова змії, а останній — її хвіст.
Завдання
для голови — упіймати хвіст. Завдання для хвоста — ухилятися щоб не бути
пійманим.
Якщо
голові вдалося зловити свій хвіст, останній учасник вибуває, і хвостом стає
той, хто стояв перед ним.
Через хвилину можна поміняти ролі
«хвоста» і «голови».
РУХАНКА «
ЗАХИЩАЄМОСЬ ВІД ДИНОЗАВРІВ »
Учні ходять по класу. Коли пролунає
сигнал учителя: «Увага! Увага місто напали динозаври!», усі повинні зібратися
щільною групою. Більшість учнів («доросле населення») беруться за руки,
сховавши в середину дітей». Усі разом промовляють: «Дамо відсіч динозаврам!
Захистимо наше місто!».
Умовними
жінками можуть бути дівчата, дітьми — деякі хлопчики за якоюсь ознакою (за
бажанням).
РУХАНКА « ДІМ,
ГОСПОДАР, ЗЕМЛЕТРУС »
Об'єднатися
в трійки. Двоє учнів беруться за руки. Вони — будинок. Один учень заходить
усередину. Він — господар. За командою вчителя: «Будинок!» міняються місцями
«будинки». За командою «Господар!» міняються місцями «господарі». За командою
«Землетрус!» міняються місцями всі.
За сигналами
вчителя групи відтворюють шум дощу, виконуючи ритмічні рухи: «Починає накрапати
осінній дощик... Перші краплі падають на землю... Дощ перетворюється на
зливу... Починається град... Раптом стихає... Тихіше... Ще тихіше... Дощ
закінчився».
вставляйте розрив "Далі", і білий фон треба прибрати
ОтветитьУдалить